Staat je vraag niet hieronder? Neem dan contact op via info@openluchttheater.nl

Vragen over reserveren:

Je kunt altijd op de bonnefooi naar het Vondelpark Openluchttheater komen, reserveren is niet noodzakelijk en er is vrije toegang voor iedereen. We vragen wel van elke bezoeker een vrijwillige bijdrage in de collectebus. Wil je verzekerd zijn van een plek? Dan kun je reserveren. Een klein deel van onze zitplekken wordt vrijgehouden voor reserveringen tot vijf minuten voor aanvang van het programma.

  • Kan ik een kaartje kopen voor een voorstelling in het Vondelpark Openluchttheater?
    • We verkopen geen kaartjes: vrije toegang voor iedereen! Donaties in onze collectebus (na iedere voorstelling) worden erg gewaardeerd. Je kunt wel een zitplek reserveren, op de website bij het agenda-item van jouw keuze. Je betaalt daar 8,50 euro voor. We houden de tribunes en stoelen vrij voor reserveringen tot 5 minuten voor aanvang van het programma.
  • Als ik plaatsen reserveer voor een voorstelling en ik mocht uiteindelijk niet kunnen, kan ik dan mijn geld terugkrijgen?
    • Het is niet mogelijk om je reservering te annuleren of om te zetten. Als je geen gebruik maakt van je reservering, zullen wij niet restitueren en worden de betaalde reserveringskosten automatisch omgezet naar een donatie aan het Vondelpark Openluchttheater.
  • Ik heb gereserveerd voor een voorstelling, maar het lukt me niet om op tijd te komen, kan ik later nog plaatsnemen op de tribune?
    • Je kunt altijd, dus ook na aanvang van een voorstelling, in- en uitlopen, maar alle gereserveerde plaatsen worden vijf minuten voor aanvang van het programma vrijgegeven. De plekken zijn niet genummerd, ons programma is altijd ongeplaceerd. Dus als je gereserveerd hebt, dien je voor aanvang aanwezig te zijn.
  • Ik heb gereserveerd, maar geen bevestigingsmail ontvangen.
    • Check eerst je spambox, wellicht is de mail daarin terechtgekomen. Als de mail niet in de spambox zit, heb je mogelijk een verkeerd (getypt) mailadres ingegeven. Zit de bevestigingsmail niet in je spambox? Mail dan nog voor welke voorstelling je gereserveerd hebt, hoeveel plekken je hebt gereserveerd en naar welk e-mailadres de bevestiging is verstuurd, dan gaan wij op onderzoek uit en als die in ons systeem staat sturen we de bevestigingsmail alsnog handmatig toe.
  • De voorstelling van mijn keuze is vol, kan ik op de reservelijst?
    • Nee, we hebben geen reservelijst. Je kunt wel altijd op de bonnefooi binnenlopen, er wordt maar een klein deel van onze plekken vrijgehouden voor reserveringen. Wees welkom!

 

Algemene vragen

  • Worden voorstellingen geannuleerd als het regent?
    • Nee, alle voorstellingen gaan altijd door, ook bij slecht weer.
  • Mag mijn hond mee?
    • Het Openluchttheater biedt vrije toegang voor iedereen, dus ook voor honden. We vragen dus ook aan je hond of hij een kleine bijdrage doet in de collectebus 😉 Honden moeten wel aangelijnd zijn.
  • Hebben jullie rolstoelplekken?
    • We hebben geen specifieke plek gereserveerd voor rolstoelen. Het Openluchttheater is volledig geasfalteerd en er zijn brede paden, dus is het goed toegankelijk met een rolstoel. Het is niet nodig om te reserveren. We hebben rijen met klapstoelen voor het podium staan bij het dans- comedy- en klassiekprogramma, daar kun je makkelijk bij aansluiten met een rolstoel. Bij de andere optredens zijn er alleen ongeplaceerde staplaatsen.

 

Huisregels

Geniet van de optredens maar neem wel de volgende huisregels in acht. Heb je toch nog vragen hierover? Stuur dan gerust een email naar info@openluchttheater.nl.

Lees hier de huisregels >>