Door te reageren geef je ons toestemming je reactie op te slaan en eventueel te delen met derden.
1.484 Reacties
Sanne Stolk
Ik kan mijn oren niet geloven, er is in heel Nederland geen plek waar het publiek diverser is, de toegang laagdrempeliger en het aanbod voor ieder wat wils betreft dan in het openluchttheater in het Vondelpark. Als er 1 plek is waar alles en iedereen elk jaar weer kunnen samenkomen, elkaar kunnen ontmoeten en waar zoveel moois wordt gecreëerd is het hier wel!
Suzy Blok
Vondelpark Openluchttheater is dé toegankelijke plek waar alle Amsterdammers prachtige voorstellingen en optredens kunnen meemaken van opkomende artiesten en podiumkunstenaars van vele genres! Gratis naar dans, muziek, theater en cross-overs. En waar artiesten een groot en breed publiek ontmoeten.
Diana
Het Vondelpark Openluchttheater theater is, zoals de Westerkerk Torenklok de hartslag van Amsterdam is, de hartslag van de zomer en het Vondelpark.
Voeding van cultuur, kunst, muziek, samenkomen van allerlei mensen die genieten, plezier hebben, nieuwe mensen leren kennen en kennismaken met vormen van inspiratie die doet leven en vreugde voortbrengt.
Zowel voor Amsterdammers als mensen van ver af.
Laat dit voortbestaan ook voor de jongere generatie artiesten die hier een podium krijgen in een tijd waarin al zoveel cultuur wordt afgekalfd, het steeds moeilijker wordt voor artiesten een podium te bestijgen en voor mensen die podia graag zouden willen bezoeken doch voorstellingen niet (meer) kunnen betalen.
Roel
Vondelpark Openluchttheater is een begrip in Amsterdam. Het is een smeltkroes van culturen, muziekstijlen en een podium voor jong en oud. Vondelpark Openluchttheater =Amsterdam. Even wakker worden Gemeente Amsterdam.
Sharon Appels
Ik zit in een rolstoel en kom al zeker 30 jaar in het vondelpark openluchttheater , daar voel ik me volledig geaccepteerd , zie mooie voorstellingen en kom ik onder de mensen
Wat zou ik moeten als dat ons afgenomen wordt ! Dit hoort toch bij Amsterdam !!
Hania Kaufmann
Het laagdrempelig is en het couleur locale vergroot
Femke
Hoezo draagt het Vondelpark Openluchttheater niet bij aan het culturele geluk van de Amsterdammers???!! Als er één plek in Amsterdam is waar iedereen, laagdrempelig en gemoedelijk kan genieten van alle vormen van cultuur is dat daar wel. Natuurlijk moet dat blijven, ieder jaar een hele zomer lang!!
Marian
Hoe ka dit nou ?
Amsterdam bestaat volgend jaar 750 jaar. Dat kan toch niet zonder het Vondelparktheater
(:-(
Anne van Amstel
Graag deelnemen en delen als je deze unieke culturele verbroederende en verzusterende voor iedereen toegankelijke hotspot net als ik wilt behouden!
Sharon de Graaff
Natúúrlijk moet het Vondelpark Openluchttheater blijven bestaan… Als er een plaats is waar diversiteit, cultuur, maatschappij en kunst samen komen, dan is het hier wel!
Reageren niet mogelijk.
Wij gebruiken cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken en hoe jij ze kunt beheren door op "Voorkeuren" te klikken. Als je akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klik je op "Akkoord".
Ik kan mijn oren niet geloven, er is in heel Nederland geen plek waar het publiek diverser is, de toegang laagdrempeliger en het aanbod voor ieder wat wils betreft dan in het openluchttheater in het Vondelpark. Als er 1 plek is waar alles en iedereen elk jaar weer kunnen samenkomen, elkaar kunnen ontmoeten en waar zoveel moois wordt gecreëerd is het hier wel!
Vondelpark Openluchttheater is dé toegankelijke plek waar alle Amsterdammers prachtige voorstellingen en optredens kunnen meemaken van opkomende artiesten en podiumkunstenaars van vele genres! Gratis naar dans, muziek, theater en cross-overs. En waar artiesten een groot en breed publiek ontmoeten.
Het Vondelpark Openluchttheater theater is, zoals de Westerkerk Torenklok de hartslag van Amsterdam is, de hartslag van de zomer en het Vondelpark.
Voeding van cultuur, kunst, muziek, samenkomen van allerlei mensen die genieten, plezier hebben, nieuwe mensen leren kennen en kennismaken met vormen van inspiratie die doet leven en vreugde voortbrengt.
Zowel voor Amsterdammers als mensen van ver af.
Laat dit voortbestaan ook voor de jongere generatie artiesten die hier een podium krijgen in een tijd waarin al zoveel cultuur wordt afgekalfd, het steeds moeilijker wordt voor artiesten een podium te bestijgen en voor mensen die podia graag zouden willen bezoeken doch voorstellingen niet (meer) kunnen betalen.
Vondelpark Openluchttheater is een begrip in Amsterdam. Het is een smeltkroes van culturen, muziekstijlen en een podium voor jong en oud. Vondelpark Openluchttheater =Amsterdam. Even wakker worden Gemeente Amsterdam.
Ik zit in een rolstoel en kom al zeker 30 jaar in het vondelpark openluchttheater , daar voel ik me volledig geaccepteerd , zie mooie voorstellingen en kom ik onder de mensen
Wat zou ik moeten als dat ons afgenomen wordt ! Dit hoort toch bij Amsterdam !!
Het laagdrempelig is en het couleur locale vergroot
Hoezo draagt het Vondelpark Openluchttheater niet bij aan het culturele geluk van de Amsterdammers???!! Als er één plek in Amsterdam is waar iedereen, laagdrempelig en gemoedelijk kan genieten van alle vormen van cultuur is dat daar wel. Natuurlijk moet dat blijven, ieder jaar een hele zomer lang!!
Hoe ka dit nou ?
Amsterdam bestaat volgend jaar 750 jaar. Dat kan toch niet zonder het Vondelparktheater
(:-(
Graag deelnemen en delen als je deze unieke culturele verbroederende en verzusterende voor iedereen toegankelijke hotspot net als ik wilt behouden!
Natúúrlijk moet het Vondelpark Openluchttheater blijven bestaan… Als er een plaats is waar diversiteit, cultuur, maatschappij en kunst samen komen, dan is het hier wel!